Fatti

Egy kis ki kicsoda

Fatti

HozzászólásSzerző: Fatti » 2010.10.13. 17:43

Sziasztok!
Baranyai Norbertnek hívnak, 42 éves vagyok és én is bemutatkoznék dióhéjban:
Hát, több mint 30 éve az akvarisztika a hobbim. Egy darabig azt hitte a környezetem, hogy majd elnövöm, de úgy tűnik maradandó a károsodás. ;)
Eredetileg kaposvári vagyok, de kaptam egy második lehetőséget is az élettől, úgyhogy 2006-ban Veszprémbe költöztem, ahol vidám családommal jelenleg is élek.
A szakmámat tekintve kisállattenyésztő üzemmérnök vagyok, Kaposváron végeztem 1989-ben.
A diploma munkámat hidrobiológiából írtam, amit később megbántam, mert az egész nyaram ráment. :shock:
A kémiai biztonsági területén dolgozom, és jelenleg többek között szakértői feladatokat látok el. (REACH)
Alapvetően mindig is a díszhal tenyésztés érdekelt. A mai napig lázba tud hozni egy-egy új fajta pl. mostanában az Inle tó apró dániói, razbórái, illetve a garnéák.
Azt vallom, hogy csak akkora halat tartsunk, amekkorát szaporítani is tudunk. Ebben az esetben ugyanis biztosak lehetünk abban, hogy az állataink jól érzik magukat. Náluk ez jelzi, hogy minden O.K.
És itt kapcsolódik most a témához az édesvízi garnélák világa.
Hát belezúgtam, mint légy a lekváros üvegbe.
Nekem, a legnagyobb varázslat az, ha az apró állatok, amiket hazaviszek, belakják az akváriumot.
Amikor nem a menekülés lehetőségét keresik, hanem természetesen viselkednek.
Amikor nem fogság nekik a medence, hanem maga a világ. És szaporodnak!
Ilyenkor sikerül a természet egy darabját belopni a lakásunkba. Na, ez a VALAMI!
Nos, ezért regisztráltam be erre a fórumra, ezért írok ma Nektek, mert a medencéiteket látva azt éreztem meg, hogy ezekkel a pici garnélákkal Ti is pont ilyen miniatűr világokat akartok csinálni az asztal szélén vagy a szoba sarkában, akárcsak én.