Új akvárium, és ehhez garni választás

Tippek, tanácsok a garnélák világával ismerkedők számára

Új akvárium, és ehhez garni választás

HozzászólásSzerző: miluu » 2012.09.17. 18:20

Sziasztok az elkövetkezendő két hónapban szeretnék elindítani egy kisebb kb 20-30 literes akváriumot mivel teljesen kezdő vagyok a témában,így nem nagyon tudom hogy pontosan milyen garnélákkal kezdjek. Elég sokat olvastam már a dologról, és tetszenek a yellow fire, és sakura garnélák is, de gyors szaporodási tempójuk miatt, és nem szeretnék pár hónappal később egy szinültig garnikkal telt akváriumot nézni ;)
Gondoltam esetleg egy Babaulti Green kolóniára amit ha jól tudom tudnék csapvízben is tartani...
Vagy esetleg nem tudom hogy mennyire ajánljátok de gondoltam arra is hogy talán élesztős CO2 beoldással ha jól tudom szinten lehet tartani a víz Ph-ját... és így talán tudnék tartani gyengébb minőségű crs-eket( ezek a kedvenceim :lol: )
Nem tudom hogy mi lenne a legjobb megoldás a dologra,de kicsit félek az ilyen mügyantás, és savas vizkezeléstől mivel még sosem csináltam.... :(
Nem akarok egy egész vagyont költeni a dologra, még esetleg a külön garnéláknak való talajt betudom szerezni, ésha jól tudom azok is stabilizálják a ph-t, de RO készüléket nem akarok venni egy akváriumhoz, többnek pedig sajnos nincs helyem :cry:

Gondoltam esetleg a pinokkió garnéla, amanó, és a Caridina propinqua “ Celebes” - Narancs garnéla társításán amik nagyjából csapvízben is tarthatóak, és egy kisebb edényben sós vízzel szaporíthatóak is esetleg...

Szeretnék szép színes garnikat, amik nem átlátszóak (mert ugye azok néznek ki a legjobban :lol: ), csak nem tudom mit hogy kellene csinálni kérlek segítsetek, bármilyen tanácsot megköszönök.
miluu
Red cherry
 
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2012.09.16. 10:52
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Új akvárium, és ehhez garni választás

HozzászólásSzerző: szentgyo » 2012.09.18. 08:39

Szia,